اسکوتی 5 سانتیمتر کوکا

اسکوتی 5 سانتیمتر 24

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 8 میلیمتر
  • طول: 3 متر
  • عرض: 5 سانتیمتر
  • نوع بسته بندی: به زودی
فروشنده فروشنده: آرپان
آماده ارسال ناموجود
115,000
3%
112,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکوتی (کنجی) چیست؟ اسکوتی ها در دو سایز 3 و 5 سانتیمتر تولید شده که در انتهای اتصال دو دیوار پوش که در کنج ها متصل شدند نصب می گردد. همچنین قابل نصب بر روی دیوارهای نیمه ساخته را دارد. آرپان نسل جدید سنگ مصنوعی، امکان اجرا برروی هر سطحی ( هموار یا نا هموار ) را دارد و به دلیل عدم نیاز به مصالح ساختمانی بهترین و مناسب ترین ابزار جهت تعمیرات و بازسازی دکوراسیون داخلی می باشد، همچنین در سازه های نوساز می توان بلافاصله پس از مرحله سفت کاری ساختمان و بدون نیاز به انجام نازک کاری از  این ابزار استفاده نمود. یکی از مزیت های منحصر به فرد آرپان این است که در تمامی اماکن مانند: اماکن تفریحی ، تجاری ، مسکونی ، عمومی ، خدماتی ، صنعتی ، درمانی ، نظافتی ، هتل ها ، استخرها ، بیمارستان ها ، پارکینگ ها و همچنین سرویس های بهداشتی میتوان نصب کرد. نحوه نصب: ابتدا هر ابزار را به اندازه دلخواه برش میدهیم سپس با استفاده از چسب با محل مورد نظر میچسبانیم ، از کوکا لذت ببرید.

محصولات مرتبط

آرپان برخلاف تمامی ابزار های رایج مانند پلی استایرن ها ، پی وی سی های ساده و ... یک سنگ واقعی است . به علت توپری برخلاف ابزار های ارزان مقاومت بالایی نسبت به خش پذیری دارد. جنس متریال به کار رفته در روکش ها مزایای رقابتی خاص برای این محصول شامل مقاومت بالا در برابر نفوذ پذیری آب ، بور شدگی ، خش پذیری ، قابلیت عدم شعله وری بر اثر آتش مستقیم و یا پخش شدگی ، خوردگی و پوسیدگی ایجاد نموده است. تنوع بسیار بالای آرپان می تواند انواع سلایق را جذب نماید . نصب و تعویض بسیار آسان و سریع با امکان قابلیت جایگزینی پس از نصب و صرفه جویی در هزینه های ساختمان و بازسازی ها همچنین خصوصیات آنتی باکتریال که جزو نکات با اهمیت در مراکز درمانی است محصولات آرپان را متمایز از دیگر محصولات می نماید که روکوب کوکو نیز از آنها بهره می برد.  سهولت در نصب محصولات ما فارغ از  پیچیدگی های رایج و قابلیت تجهیز ملک و بهره برداری از اماکن بلافاصله بعد از مرحله سفت کاری و یا بازسازی با بالاتر بردن سرعت تجهیز بدون نیاز به درز بندی از دیگر خصوصیات محصولات آرپان می باشد. محصولات ما با در نظر گرفتن انواع سلایق هم میهنان عزی با در نظر گرفتن پاکسازی خیلی سریع آسان محصولی را مناسب برای آشپزخانه ها با مقاومت بالا و غیرقابل نفوذ با توجه به عدم وجود روزنه مناسب برای حشرات موذی و نیاز به هر گرنه رنگ آمیزی برای شما طراحی نمودیم. با بکارگیری علم مهندسی روز در محصولات خود توانستیم مقاومت در برابر انواع شوینده ها، اسید ها همچنین عایقی قوی در برابر صدا ، سرما و گرما ایجاد کنیم برخلاف محصولات پلی استایرن ، پی وی سی ساده و ... 

قابلیت نصب بر روی مسیر های منحنی شکل با مقاومت ضربه پذیری بالا و وزن  سبک محصولاتمان نسبت به سنگ ساختمانی با در نظر گرفتن عمر مفید بالا همچنین کاربرد های نصببه صورت افقی و عمودی حتی هر سطح ( سطوح غیر تراز بر اساس کاربرد) را نیز پوشش دادیم. با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی موضوع سبز بودن کالا به معنی "دوست دار طبیعت" با موضوع قابلیت بازیافت محصولاتمان برایمان اهمیت فراوان داشته و دارد همچنین مفتخر برآنیم که با کمترین میزان آلودگی زیست محیطی و قابلیت بازیافت نقش خود را در برابر آیندگان به نحو شایسته انجام دادیم. دسترسی شما عزیزان جهت حمل و نقل آسان ، سریع و کم هزینه دغدغه ما است لذا برآنیم با داشتن نمایندگی های متعدد در سطح کشور قابلیت دسترسی کالا برای تمام استان ها را مرتفع می نمائیم.

قطر
8 میلیمتر
طول
3 متر
عرض
5 سانتیمتر
نوع بسته بندی
به زودی
تعداد در بسته
به زودی
متراژ در کارتن
به زودی
متریال
PVC + پودر سنگ
قابلیت اشتعال
ندارد
وزن هر شاخه
به زودی
ویژگی خاص
ضد آب + آنتی باکتریال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...